DŮLEŽITÉ INFORMACE

Od 4.11.2019 se vracíme zpět na průmku. Dokud nebude hotová celková rekonstrukce okolních prostor, vstup do tělocvičny bude hlavním vchodem.

Harmonogram

pondělí

Průmka

18:00

Pilates

Pilates je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna.

Úterý

Průmka

18:00

Bodystyling

Cvičení je zaměřeno na posilování celého těla. Při cvičení využíváme různé načíní - činky, gumičky, overbally a tyče. Ke každé hodině naleznete aktuální info na FB.

Středa

Průmka

19:00

Intervalový trénink

Intervalový trénink je druh tělesné aktivity, která zahrnuje krátké intenzivní fyzicky náročné výkony. Vysoká intenzita se střídá v intervalech 30 vteřin s odpočinkovou částí 10 vteřin. Intervalovou zátěží trénujeme především tempo, rychlost i vytrvalost a spálíme při ní mnohem více tuků v těle než při aerobním cvičení.

Čtvrtek

Průmka

18:00

Bodystyling

Cvičení je zaměřeno na posilování celého těla. Při cvičení využíváme různé načíní - činky, gumičky, overbally a tyče. Ke každé hodině naleznete aktuální info na FB.

Neděle

Gympl

18:00

Intervalový trénink

Intervalový trénink je druh tělesné aktivity, která zahrnuje krátké intenzivní fyzicky náročné výkony. Vysoká intenzita se střídá v intervalech 30 vteřin s odpočinkovou částí 10 vteřin. Intervalovou zátěží trénujeme především tempo, rychlost i vytrvalost a spálíme při ní mnohem více tuků v těle než při aerobním cvičení.


PřijĎte si se mnou
zacvičit

Průmka

Pod Koželuhy 100, Jičín
út, st, čt

Gympl

Jiráskova 30, Jičín
neděle